Salı, Kasım 28, 2006

Link - TV dizileri sitesi (NTR)

Bakınız bir arkadaşımızın hepimize bir hizmeti ... şöyle yazmış arkadaşımız :

www.tvunderground.org.ru adresinden su an tv de oynamakta olan (ozellikle cbnbc-e ve digiturk'te) tum yabanci dizilerin eski ve amerika'da halen oynamakta olan yeni sezon bolumlerini download edebiliyorsun. e.g : lost & 24 & prison break (daha 24'un 5. sezonu Turkiyede baslamamisken ben yazin hepsini seyrettim, su an 6. bolum cekim asamasinda onu bekliyorum mesela) amerika'dan cok sonra TR'da gosterim yapiliyor. tvunderground sitesi mozilla firefox ile calisiyor veya internet explorer en son surum ile. ( 6.0 galiba tam hatirlamiyorum, ben mozilla yukledim)”

“bu diziler için altyazi sitesi de www.divxplanet.com . Bu sayfadan download edilen altyazilar .rar uzantili .srt uzantili olarak save edince ve bsplayer'dan izledigin bolume sag mouse ile load subtitle diye ekleyince cuk diye oturuyor. Dizi sevenlerle paylasmak istersin belki ”

Site kanuni gibi görünmüyor ama sizin bilgisayarlarınıza başkalarından çektiğiniz mp3 lerde kanuni değil zaten. Pop-up’ları engellemeyi unutmayın.

Hiç yorum yok: