Cuma, Aralık 22, 2006

Foto - Orijinal bir trafik kazası

Olay Almanya’da oluyor...Kaza vahim ama iyi haber ölen yok

Siyah aracın şöförünün kazadan sonra eşine bilgi veriyor :

Helga karıcığım, kaza yaptım

Ayyy Hans sen iyi misin ?

Helga ben iyiyim arabada da çok hasar yok, merak etme

Ohhh, rahatladım peki ne oldu ?

Bir uçağa çarptım

... Hans, Allahın belası yine mi çok içtin ? ... Bu gece eve hiç uğrama, git meyhanede yat

Helga, vallabilla uçağa çarptım, daha doğrusu uçak bana çarptı yaa yemin ediyorum, içki içmedim, bak iftayiye müdürünü vereyim o anlatsın ... allahaşkına bi dinle yaaa

Yenge, aynen Hans’ın dediği gibi olduğu inan olsun

Hah, arkadaşını yalana katmış, ... sarhoş


Mavi kamyonetin şöförü de iş arkadaşını aramışsa muhtemelen şöyle demiştir :

Jurgen, lan oğlum bir uçak bizim kamyonete çarptı

Get lan dalga mı geçiyorsun sen benle

Aslanım aç televizyonu, kesin bizi gösteriyordur

Oğlum, işim gücüm var uğraşma benle, nereye tosladın yine ? patron “gözüme gözükme bi daha çarparsan kamyoneti” dediydi

He he he

Lan oğlum bak bir de gülüyorsun, manyaksın lan sen

Manyak olduk valla ... allahtan hasar çok değil, kanat yandan sürttü biraz

1 yorum:

Adsız dedi ki...

lan oğlum ölüüm olmuştur bunda